Site Tanıtımı (Bakmadan Geçmeyin)

Arkadaşlar şimdi size yeni bulduğum süper bir site tanıtımı yapacağım. Öncelikle belirteyim yalnızca site değil bunun yanı sıra Play Store'da ve App Store'da uygulamaları da var.
Bu sitenin amacı basitçe yabancı dil öğrenmeyi kolaylaştırmak. 



İnternette Japonca kelimelerin listesine falan bakıyordum ve bir site çıktı karşıma. Başta gereksiz gibi geldi ama bayağı bi işe yaradığını fark ettim Japoncadan 45-50 kelimeyi hallettim bile üstelik tamamen boş zamanlarımda takılarak. Bugünlük fazla abanmayayım dedim ve şimdilik bıraktım. Sonra biraz daha dolaşınca daha fazla şaşırdım. Çünkü matematik, fizik, kimya diye dersler de vardı. E haliyle bir sınav öğrencisi olarak merak ettim. Kimyada bileşikler falan var mesela. Yani hem farklı dillerden yeni kelimeler öğrenebilir hem de derslerinize eğlenceli bir şekilde takviye yapabilirsiniz. (Tabii ki ders bahane. Esas amaç dil öğrenmenin eğlencesi ve verdiği mutluluk.) Mesela ingilizceden videolu diyaloglar var, yazma, dinleme gibi testlerle defalarca kez soru karşınaıza geliyor. Unutmak hayli zor hale geliyor. Kalkıp boş zamanlarımda dizi, anime, film felan izleyeceğime burda takılacağım artıkın. Hepinize %100 tavsiye ederim. Şimdilik hepinize Sayonaraaaa :) :) :)
https://www.memrise.com/
(Arkadaşlar sitenin linkini eklememmişim "Eski Blog" sağolsun fark ettim cümleten PARDON :D :D )
Bu arada japonca kelimeler için "LearNihongo Japonca 2500 kelime" kursuna katılabilirsiniz bence en iyis bu

Bir de müzik buldum paylaşmadan edemedim hani :D :D :D




SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

14 Yorum :

  1. Bide sitenin adresini bulabilseydim eydi :D

    YanıtlaSil
  2. Siteyi yazmışsında sitenin adresini bulamadım :D sitenin adresini de yazı ver :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaaa :D Nası unuttum ben onu :D
      Google da arasan bulursun ama ben hemen ekliyorum :D
      Hay benim dalgın kafama :D

      Sil
  3. Bendeseni buldum yorumun sayesinde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blogger arkadaşlığı acayip mutlu eden bir şeymiş yaa. Bulmak, bulunmak, buluşmak vs :))
      "HOŞ BULDUN" diyeyim o zaman :D

      Sil
  4. yorumunuzla buldum sıtenızı sıte onerısı ıcın tesekkurler :) takıbe aldım daha sık gorusmek uzere sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe cevap veriyor ve takip ediyorum :) Karar verdim mümkün oldukça ilgimi çeken şeyleri paylaşıcam. Dediğin gibi daha sık görüşmek üzere sevgiler, saygılar, hürmetler, çiçekler, böcekler, iyi olan her şeyler... :D

      Sil
  5. Dürüst olacağım yazıyı okumadım, çünkü ödevle uğraşırken sıkıldım ve bir blog turuna çıktım hızlıca bir göz atıyordum bloğuna. Sadece şarkıyı dinledim ve çok beğendim. En kısa zamanda yazıyı da okumaya geleceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm. Bekliyorum... :)) Bakalım yazıyı da beğenecek misin?

      Sil
    2. Çok güzel bir siteymiş. Bende dil öğrenmeye çalıştığım için kullanışlı olabilir aslında. Finallerim bitsin de inceleyeyim :)

      Sil
    3. Hmm o meşhur erteleme cümlesi değil mi bu? C: C:
      ...... bitsin yapayım.
      Aman şimdi başlama sonra içten içe vebal hissetmeye başlarım :))
      Gülücükle Kal

      Sil
    4. Benim için değil yahu, genelleme yapmayalım lütfen :D Cidden değil ama, illaki bakarım ben :)

      Sil
    5. Şaka tabii ki :)
      Sana faydalı olursa ne mutlu bana... :D

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: