"Dua"

Ya Rab!

Dilediğine dilediğini dilediği zaman verensin.
Dile ki bu gafil için, senin yoluna gelsin.

Kadere iman edeni kederden edensin.
Bu kalbin kederi kadere mağlup gelsin.

İsteyene istediğini istediği gibi verensin.
Benim değil yalnız senin istediğin gelsin.

Her işinde hikmet gizleyensin.
Hikmetini göster, gönlüm kabule gelsin.

Sevmeyi sevdiğin için verensin.
Sevmeyi öğret ki bana, kalp ipe sapa gelsin.



Yine raflarda tozlanmış bir yazı... Şu sıralar pek yazamadığımdan sadece rafları temizleyebiliyorum. Blogları da ziyarete gelemiyorum. Mazur görünüz...
Gülücüklü Kalın :D
SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

8 Yorum :

  1. Ne güzel bir dua olmuş:)
    Benim gibi şu garip kulada her zaman gerçekleri göstermeye devam edesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Le Yan!
      Gerçekler... Hani nerde? Biri de bana göstersin? Kayboluyorum hayallerde. Her işin gerçeğini göstersin bize Rabb'im.
      Garip sözü -neden bilmem- çok hoşuma gitti. Kendime söyleyesim geldi bunu. Yabancı, uzak... Anlamları da üstüme tam oturur hani :D
      Gülücüklü Kal...

      Sil
    2. Garip sözüde bana çok uygun. Ondan kullandım
      Çünkü ben kimsesiz ve garip kulum. Yaradandan öte kimsem yok. Aklımı ne kadar kullanabilirsem o kadar yol alıyorum
      Onun yardımı olmazsa zor oluyor.
      Gerçekler kalbimizde.
      Önce gerçeklere inanmamız gerek

      Sil
    3. Ne güzel bir yardımcı bulmuşuz kendimize... Şükür...
      Gerçeklerin orda olduğunu biliyorum ama bir çocuk gibi davranıyor. Saklambaç felan oynuyor. Sıkça kayboluyor bu yüzden... :))

      Sil
  2. Merhabalar.
    Şiir tadında bu güzel dua dizelerini bizlerle paylaşan kalemi ve yüreği kutlarım.
    Selam ve dualarımla birlikte hayırlı Cumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutlanmış yüreğim ve kalemim ile teşekkürlerimi sunarım.
      Bilmukabele....
      Gülücüklü kalın...
      Ayrıca önceki yayında mimlendiniz hocam bilginize...

      Sil
  3. Hep rafları temizle o zaman. Kim bilir daha neler çıkacak, unutulmuş tozlu satırlardan :) Çok güzel bir dua olmuş bu böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay terbiyesiz ben. Teee 31 Ocak ta yorum yazmışsın şimdi gezerken gördüm yanıtlamadığımı. Kusuruma bakmayasın.
      Bunları da tozlu diye önce adamakıllı tozunu almak gerekiyor. Hayli zor bu da :) gülücüklü kal...

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: