Mimli Mi Mimli Mimim :)

Öncelikle tüm bloggerların dilinden düşürmediği, -benim gibi- yenilerin elinden tutan, blogları bloggerlara tanıtan, yazılarında şundan bahsediyor diyemediğim, her şeyden bahsedebilen ve bu yüzden insana verdiği merakla tüm yazılarını okutan, bana böyle bol sıfatlı bir cümle kurduran ayrıca kitaplarını almaya gün saydığım sevgili blogger gezgini Deeptone'dan özür dileyerek başlamalıyım. Çünkü günler öncesinden yaptığı Mime karşılık vermem çok geç oldu. Yorumda da yazdığım gibi: Deep zihnimdeki  "ilkler listesi"ne girdi. Çünkü ilk mimim (iyelik eki çok yakıştı bu kelimeye) buydu. Sayende daha fazla kitleye ulaşıyoruz. Nedendir bilmem ama herkese ulaşmak istiyorum delirmişçesine. Herkese hissettiklerimin bahsini açıp kaçmak istiyorum. Bu sadist isteğime yardımcı oldu sevgili Deep.
Aklıma şu geldi şimdi:
Kendi kendine çekilmez oluyor ömrüm 
Her insanın ayrı ayrı yaşayabilsem kaderinde 
 Neden bu kadar geciktiğimi de bilen biliyor ama ben yineleyeyim. Hepinizin bir zamanlar yaşadığı benim şu an yaşadığım sınav öncesi yoğunluk var ya, işte o.... Hatta normalde daha da erteleyecektim bu yazıyı. Ama bu sefer de bir mail değiştirdi fikrimi.
Kalem Kuklası beni mimlemiş. Hem de ne güzel mimlemiş. Tüm düşüncelerini ayna tutarak kendisine iletiyorum. :) Bloggerları bir araya getirmek... Evet yaptım ama yukarıda zikrettiğim sebepten ötürü aralarından ayrılmak zorunda kaldım. Ama ruhen oradayım unutmayınız. :) Sanırım Kukla diğer blog yazarları içinde yazılarımı en çok beğenen kişi. Bu yüzden bu mimi de erteleyemezdim.
Bu arada Kukla, google da Kalem Kuklası yazınca üçüncü sırada "Kalem Canavarı Kukla Nasıl Yapılır" diye bir video çıktığını biliyor muydun? Yüzümü kocaman bir gülücük kapladı bunu görünce. Kalem Canavarı.... :)
Peki ne yazıyor bu "kalem canavarı"? Sınavdan sonra izleyeceğim animelerin listesini yapıyor sağolsun. Daha doğrusu ben en çok bu kısımla ilgileniyorum. Bunun yanında film, kitap yorumları, fikir yazıları, hatta kariyer yazısı yazmışlığı bile var. :) Bi de ben o sol alttaki dönen duyuru widget şeysini çok seviyorum :)
Şimdi başlamışken diğer blog yazarlarından bahsetmeyeyim diyorum ama zihnim karıncalanıyor ben iyisi mi son yayın yapanlara da bir mimlenmiş hissi vereyim :D
"Not: Sıralama panelimdeki yayınların sıralamasına göredir."
Evet henüz  tüm blogları detaylı inceleme fırsatı bulamadıysam da yazacağım...
Bize Her Yer Okul: Yazılarında daha ebeveyn olmadan ebeveyn olmayı bana sevdiren bir blog.  Bir de hayallerimdeki dünyayı gezmek işini nasıl yapacağımla ilgili fazlaca fikir edindiğim bir yer. Mutlaka gezilmesi gereken bir blog.
Le Yan: Bana kalırsa aklına ne gelirse "az, çok demeden" yazıyor. Ve bir yazısı ne kadar kısa da olsa birçok şeyi anlatabiliyor. Yanlış anlaşılmasın biraz da ağır abla gibi geldi bana. Kesin sınırları var gibi. Neyse kişiliğini yazılarında siz okuyun. Ama kesin okuyun.
Organik Çizer: Önce bir sitem edeyim: Pek az katılıyorsun aramıza azizim! Bu blog da tam bir görsel şölen. Çizer, bence blog dünyasının resim sanatı temsilcisi. Her çizimi ayrı güzel olan blogger. Gidin ve gezin çizgilerin arasında.
Hayallerim Vardı Benim: Yeni takip ettiğim bloglardan. Doğrusu pek yazısını görmedim. Sadece son iki yazısını okuyarak tanıdım. -Bu arada kendisi Mersinli bloggerları arıyor bilginize- Yazılarında gördüğüm kadarıyla; film, dizi tavsiyeleri, kitap yorumları, temizlik ürünleri deneyimleri ve kişisel bakım ürünleri tanıtmış. Ben girip ayrıntılı bir şekilde gezeceğim burda. Hadi hep birlikte keşfedelim bu bloğu...
Değirmenden Mektup Var: Şimdi, Recep Altun diye bir zat var. Kendileri blogger camiası tarafından hoca tayin edilmiş. Yazılarına baktığımızda kütüphaneye dalmış da elinize edebi bir ansiklopedi almışsınız hissi veriyor. Yani bu unvanı hak ediyor. Gerek tespitleri gerek dili kullanımı gerekse düşünce tarzı benim fazlasıyla ilgimi çekti.  Ve okuduklarını gerçekten yazılarında okutuyor. Bloğunda gezdiğinizde tarihte önem arz eden onlarca  kitabı okumuş gibi birçok şey öğreniyor, bir çok yeni düşünce tarzı ediniyorsunuz. Kesinlikle, ısrarla tavsiye ederim.
Myna Saçmalıyor: Yazdıklarında saçmaladığını iddia eden ama yazılarında o absürtlüğü bir türlü bulamadığım blog yazarı. Son zamanlarda bir çekiliş yaptı, benim çekilişlere katılamayacak kadar seyrek güncellememden dolayı katılamadım -yine-. Yakınlarda yazdığı "Dişçiden korkmak için bir sebep" yazısı benim çok hoşuma gitmişti. Ama dediğim gibi, bloglarını inceleyeceklerimin arasında bulunuyor.
Kore Fenomeni: Buralarda "Fenom" diye hitap edilen bir blogger. Yazılarında diziler ve filmlerin yorumları var. E haliyle yoğun olarak koreli olanlardan. Bazı tarifler ve gezi yazıları bulunduğundan gayet ilgi çekici bir blog. Ayrıca bloggerların ortak sohbetine "Nasılsınız coşuklar!" gibi mesajlarıyla katılıp beni güldüren ve bu yüzden kendisine "coşuk fenomen" dediğim biridir Kore Fenomeni.
Neşeli Kitap Vagonu: Önceden zaten bir blog yazarı olan ama şimdi yeni bir blog ile karşımıza çıkan blogger. (Benim haberim yok. Bana böyle söylendi :D ) İsminden de anlaşılacağı gibi kitap yorumlarının ağırlıklı olarak bulunduğu bu blog içtenliği, özgünlüğü ve -ismindeki- neşeliliği ile kendini okutan bir sayfadır. Son yazdığı "Zeigarnik Etkisi" bissürü hoşuma gitmişti. Hem bilgi verici hem eğlenceliydi.
Söz Sanatı: Evet paneldeki listeye son verdim ama Kalemderi'den bahsetmesem olmazdı. Çünkü yazılarıma ilk yorum yapan bloggerdır kendisi. Okurken mantığımı kapatıp tamamen kalbimle okuduğum yazılarında kelimenin tam anlamıyla kelimelerle dans ediyor. Gerçekten yaşıyorsunuz yazdıklarını. Hele bir de Sarmaşığı var ki sormayın gitsin. Hasılı zihinsel dinginlik isteyenler Söz Sanatı'nı ziyaret etmeli...

Evet mim olayına katılmıyordum çünkü ben başlarsam fazla fazla uzatırım. Tanıyorum kendimi. Panelde devam edecektim ama gerçekten saat geç oldu uyumalıyım. Takip ettiğim bloggerların hepsinden bahsetmişim sayın olur mu? Şimdilik çok geç oldu. Hepinizi kocaman kocaman gülücüklerle uğurluyorum. 
Tabi taa iki hafta önce yazmaya niyetlendiğim ama tembellik ettiğim "Sherlock Yılbaşı Özel Bölümü" ile ilgili yorumumu da yazacağım.
Uyarı! İzlememiş ve izleyecek olanların dikkatine! Spoiler içerir!!
Bu sahne çok gülücüğüme gitmişti :D

"Kadını Ara" diye bir Fransızca tabir.
Yani "bir suç, sorun varsa ilk olarak kadın aramalıyız" anlamına geliyor
Normalde bu bölüm yayınlanmadan önce bir video sızdı internete böyle eski zamanlardan bir set görünüyordu. Başta dedim ki "Galiba senaryo yazamadılar sherlock'un eski dönemlerini anlatacaklar." Meğer olay bambaşkaymış. Adam kendi dönemindeki olaylar yetmezmiş gibi kalkıp -pardon yatıp- 1895'teki gizemli olayı nasıl çözerdim diye düşünüyor. Tek kelimeyle BAYILDIM. Sherlock her bölümüyle güzel.
Efektlenmemiş pardesü detected :D.
Ama bir ayrıntı yakaladım. Resimdeki sahnede Sherlock uçurumdan düşüyor. Ama gel gör ki paltosu havaya değil aşağıya doğru sarkıyor. Kadı kızında da olacak hatalar bunlar o yüzdeeen no prob. Ben izleyecek olanlara iyi seyirler dilerim.


Açıkçası bu sözü görünce ilk aklıma Uykulu Göz geldi.
Çünkü bazen kendime onun gözünden bakmak işe yarıyor.
Gülücüklü Kalın...
SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

24 Yorum :

  1. Öncelikle sınavların güzel geçer ins. Benden bahsettiğin, güzel ifadelerin için çok sevindim ve cok teşekkür ederim. Dıger bloglardan bilmediklerim var onlara da bakıcam sımdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkürler. Dualarınızı beklerim.
      Yeni bloglarla tanıştırdıysam ne mutlu bana, aferin bana!!
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  2. Haha o videoyu izlemedim inan ki, çok dikkatlisin. O kadar güzel yazmışsın ki ve de her şeyi anlatmaya gayret etmişsin. Nasıl mutlu oldum bilemezsin. Yüzümde koca bir gülümseme belirdi, sayende "gülücüklü kal"dım :) Teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için... Çok ama çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Mutlu Etmek Mutlu Eder" prensibime göre fazlasıyla mutlu olmuş durumdayım.
      Evet her şeyden bahsetmeye çalıştım, Umarım başarmışımdır.
      Şimdi açıp izledim videoyu çok tatlı bişiler yapıyorlar. Bir bak derim :D
      Gülücüklü Kal-maya devam et- :))

      Sil
  3. Yok ya ben Saçmalıyorum genelde :') son zamanlar aksiyonsuz bir hayat yaşadığımdan sana öyle gelmiştir :)
    Bir dahaki çekilişte gelip kulağına fısıldarım çekiliş vaaarrr! Diye. İnşallah diğer çekilişe :) Yeni bloglar da var burada. Oh mis gibi yeni kan bunlar :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen böyle saçmalıyorsan devam et Myna. Güzel saçmalamaların var :))
      Sözünü aldım. Çekiliş olursa bir fısıltı isterim.
      Son cümlenle iki saniyelik bir kahkaha attım ve ablamın "Manyak mıdır nedir?" bakışlarına maruz kaldım. :)
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  4. Bana da yer verdiğin ve güzel sözlerin için teşekkür ederim. Ancak, "bloğa ilk yorum yapan" ı artık vurgulamasan :) Ben olmasam başkası olacaktı. İlk ben yazmışım demek. Hepsi o. Sınavlarında başarılar dilerim, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj alındı Kalemderi... Ben yorumun ne denli önemli bir şey olduğunu belirtmek için vurguluyordum onu.
      İyi dileklerin için kamyon dolusu teşekkürler :)
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  5. şimdiden başarılar sana Talha! güzel haberlerini bekliyoruz ;)
    4. mimlenişimde senden oldu :)
    Teşekkür ederim, ismimi görünce bir hayli mutlu oldum.
    Dağınık Anne'nin verdiği 'Fenom' ismi ile anılmak ayrı bir keyif oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerden başarı dilekleri aldıktan sonra kazanmamak zor gibi...
      İlk üçte girememişim. :)
      Gülücüklendirdiysem ne gülücüklü bana :D

      Sil
  6. pek keyifli yazmışsın yaaa sonlara doğru iyi güldüm he :)

    YanıtlaSil
  7. Sende benim kadar neşelisin Talha mimle beni mutlu ettin.Şimdi gülücüklü kalırım :)

    YanıtlaSil
  8. Biri beni çok iyi ifade edip yazmış.
    Biraz ağır ablalığım keskin sınırlarım vardır. Ama her değişikliği hoşgörüyü severim.
    İsmim bu mimde cok geçto herkeste beni iyi ifade etmişti.
    Blog bu yüzden güzel.
    Güzel sözlerin için teşekkürler.
    Yazın keyifliydi:D

    YanıtlaSil
  9. Kendimi göremedim hani mimlemiştin hıh yalancııı :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne? Sana öyle mi dedim? Panelde ilk gördüklerime yaptım. Demek sen de aklımdan geçmişsin de söylemişim. Ama bunun ikincisini düşünüyorum orda yerin hazır Kuğu :) Kusuruma bakmayıp gülücüklü kalasın :)

      Sil
  10. Talha çok sağol yazdıkların için sitemini görüyorum ve arttırıyorum:) Ben sizler kadar, sizler gibi edebi şeyler pek yazamıyorum o sebepten çiziyorum ama yazdıklarınızdan haberdarım. Ben görmesem bile Dağınık Annemiz haber ediyo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize pay biçilmiş bu hayattan. Sen de buranın ressamısın, ayrısın yani. Bu yüzden senin yerin çok iyi. Hem bak başka kimse yok. Çizmek işini gayet iyi temsil ediyorsun. İyisi mi sen arttırarak çizmeye devam et.
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  11. selamlar,

    çok şaşırdım, çok güzel bir yazı olmuş çok teşekkür ederim, ben de seni takipteyim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykeselamlar
      Ben teşekkür ederim
      Saygılar
      dur bu çok resmi oldu :D
      Hoş gelmişsin ADSD (umarım ismi random yapmamışsındır :D )
      Blog ile ilgili diiceklerim var ama şimdi bişi yazıcam yarım saate mail gelen kutunda olur
      Gülücüklü Kal
      (bence şimdi oldu)

      Sil
    2. mail gelmedi bana yoksa yazmadın mı ?

      Sil
    3. Hay ben benim... Gümbürtüye gitti o ama göndericem...

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: