Sabahki İç Boğuşmam :)

Hiçbir hakkı mahfuz değildir :))
Bu sabah abdest alacağım sırada aynaya bakıyordum. Tam bu esnada aklıma şu sıralar düşündüğüm her şey geldi. Gençlik hissinin etkisiyle her şeyi "şimdi"ye indirgediğimi fark ettim yine. Sanki şimdi düşündüklerim olmazsa daha da bir şey olmazmış gibi. İstediğim şeyler olmazsa, gitmek istediğim yere, yerlere gitmezsem hiç bir şey yolunda gitmezmiş ve ben dımdızlak ortada kalırmışım gibi.  Sevdiğim sevmezse sevilmezmişim gibi.
Bununki biraz mahfuz olabilir :))
Ortalama 60-70 yıl ömür olan bu ülkede. -Allah hayırlı bir hayat versin- 60 yıl yaşadığımı farzetsem kaldı 42. Zaten aklım 13-14lerimde yerine geldi. Böylece ilginç bir tablo çıktı karşıma. 40 yılın planını 4-5 yılda yapmaya çalışıyor olmam yetmezmiş gibi bir de "ya bu planlarım tutmazsa" diye evhama düşüp sık sık ve içten içe "öff"lemelerim var benim.
"Neyin heyecanı bu? Sakin ol şampiyon. Yavaş düşün. Zaten yaşarken ne kadar hızlı olduğunu fark edeceksin." dedim aynadaki kendime. Sonra kendimden ayrılıp ayna ve karşısında onunla konuşan bana baktım. Hem düşündüklerime hem kendimle konuşmama daha fazla dayanamayıp kocaman bir kahkaha yapıştırdım suratıma. Böyle bir iki saniyeliğine haykırdım desem yeridir. Neyse namazın akabinde battaniyemi kafama geçirmişken az evvelki şeyleri düşündüm. Kendime ne kadar kızsam da yine aynı şekilde düşündüğümü gördüm. Ve sağlam bir gülücük daha... E son zamanlar takıntı haline getirdiğim fon ve enstrümantal müzik dinleme huyumu devam ettirdiğinden. Gereksiz bir melankoli doldu zihnim. Bu kez hiç kovalamadım onları. Geldiler ve birlikte karanlık karanlık oturduk güzel bir gün doğumuna ithafen.
Sonra nedensiz bir şekilde bu hislerimi paylaşma arzusu doldu içim. Ahan da benim gözlerim kapanıyor, ben kaçtım.
Gülücüklü Kalın...
06.45

BİRAZ DA NOSTALJİ

SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

15 Yorum :

  1. Bende bir aralar düzenli kılıyordum sonra ne olduysa şimdi düzensiz kardeşim düzenli olarak kılıyor o kıldığını gördüğüm ve isime geldiği zaman bende eşlik ediyorum :) ama sabahları zor oluyor bunu çok iyi bilirim o soğuk zaten beni kendime gelemiyorum ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tekrar düzenli kılmaya başlarsın Esra. Sabah soğuk hava da olmazsa namazda uyurdum herhalde :D iyi ki soğuk sabahları :) düzensiz kardeşine selamlar ...
      Gülücüklü Kal...
      Aklıma bir video geldi-> -> Namaz Kılmak

      Sil
  2. Akıcı ve kitaptan alıntı bir yazı gibi olmuş. Güzel yazıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce dedim "Serdar Torlak da kim?" Fotoğrafı görünce hatırlayıverdim. Ve de memnun oldum.
      Çoook ama çook böyle bisssürü Teşekkürler. Siz böyle "teşviker"lık yaparsanız ben daha çok yazarım inşAllah.
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  3. Öncelikle Allah kabul etsin namazınızı. Hayat öyle bir şey ki Hesabını Kitabı'nı yapamıyoruz aslında. Bir de insan zihni 40 insan sonra ürün vermeye başladığını düşünürsek ne kaldı ki geriye. Ama bazen bir sene vardır kı 100 seneye bedeldir bazen de 30 sene gecırmıssındır 30 gün kafan fayda be mutluluk vermemiştir. Yavaş ve sakince sindire sindire yasamak sanki ömrü daha da uzatıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstelik sinsice sokulmaya bayılan ÖLÜM gerçeğini de unutuyoruz ya tam oluyor. Malum on saniyeye çıkacağımızı bile bilmiyoruz. İmanlı bir hayat ve son nefes olsun da dünya çok da önemli değil aslında...
      Gülücüklü Kal....

      Sil
  4. Hii ne kadar içten olmuş buu :) böyle şeyler düşünmeye hayatında yer verdiğin için bile epeyce yol kat etmişsin bana kalırsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu okurken kafam o kadar dağınıktı ki "böyle şeyler düşünmeye..." sözünü gördüğümde kendime " Nasıl şeyler düşünmüştüm ki ben?" deyip yazımı bir daha okudum. :D
      Umarım dediğin gibi yol kat etmişimdir Bi Poşet. Hem bunlar akranlarımın hepsinin aklından geçiyordur sanırım...
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  5. Bence akranlarını geçtim yetişkin insanlarında aklından geçmiyor bazı şeyler. Ölümün var olduğu bu dünyayı bu kadar ciddiye almak niye hem.
    Böyle düşünmen çok hoşuma gitti. Allah kabul etsin ve doğru yolundan ayırmasın inşallah.
    Senden rol çalarak "Gülücüklü Kal"manı temenni ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddiye almamak değil de tek gerçeklik dünyaymış gibi davranmamalı bence. Duaların hepimiz için kabul olsun inşallah.
      Sen dersin de be kalmazmıyım. O zaman ben de değiştireyim:
      Tebessüme Boğul :D biraz sert mi oldu ne :)

      Sil
  6. Merhaba Blog Keşif Etkinliğinden geliyorum. Sizin şirin bloğunuzu takibe alıyorum. Ben de blogumda Amerika notları, lezzet dünyam, oğlumla etkinlikler gibi konular paylaşıyorum. Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle takipleşelim mi? Ben de beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalarr! Sizleri çok kıskanıyorum. Blogları keşfedecek vakit bulabiliyosunuz. Bloğunuzu hatırlattığınız için teşekkürler (zira bayadır isminizi duyuyorum bloglarda)
      Nice yorumlara diyelim o vakit :D
      Gülücüklü Kal....

      Sil
  7. Yaaaa bu ne kadar samimi içten bir yazı olmuş *-* Allah kabul etsin ve bazen bazı şeyleri düşünmek istemesek de zihnimiz istemsizce düşünüyor, ne yapsam falan diye.. Bende de çok oluyor sabahlıyorum bazenleri düşüncelere dalıp... Allah sonumuzu hayır eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elif!!
      Hadi ben sınavdan dolayı az takılabiliyorum da sen neden böyle seyrek geliyorsun ki. Özletiyorsun kendini :)
      Düşünmek güzel ya. Ne kadar elimizde olmasa da düşünebilmek bile üzerine düşünülmesi gereken bir şey sanki. Ahh ahh :)
      Hayırdır inşallah hayır :)
      Gülücüklü kal...

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: