Procyon

Hepinize kocamaaan gülücükler selamlar hürmetler olsun. Şöyle yaşlıca bir şiiri bırakıp kaçacağım yine çok uzaklara. Bu arada şiir dinlemeyi sevenler için telefoumda daha önce indirdiğim şiirleri interenete yükledim dileyen girip indirebilir ve dinleyebilir.
https://yadi.sk/d/7J6beEkb3GmnoV

*Procyon*
Elimi tut
Kaf dağına götüreyim seni
Görülmemiş bulutları
Soluyalım birlikte
Yıldızları gezelim
Takımyıldızları
Işık yılı uzaklara gidelim
Bir gezegen yakalım
Bir meşale de biz
Bırakalım uzaya
Uzağa.
Elimi tut
Kanlarım toplansın avcumda
Üşüyeyim, titreyeyim
Öyle kapa ki avuçlarını
Karanlığım ol
Elimi tut
Yıldızlar parlayayım gözlerine
Elimi tut
Ve
Hiç bırakma…
SHARE

Talha .MTY.

    Blogger Comment

8 Yorum :

  1. Teşekkürler size de gülücükler selamlar olsun :) Çok güzel satırlar Emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize amaaan beğenmene çok sevindim :))
      Burada siz diye hitab etmeğe bir türlü ısınamadım.
      Gülücüklü kalın...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yok hayır Bana Ait değil Siz yazının başına öyle yazınca bende size selam vermek istedim Ondan :)

      Sil
    2. :) bana soruyorsanız, evet. Bana ait.
      Sanırım karışmış biraz :) :)

      Sil
    3. Evet biraz karışmış 😁bir daha Bilgisayara oturken bizim Muhittin beyi kafese koyacağım bana benim kafamı karıştırmayı seviyor benim Deli oğlan kendisi bir muhabbet kuşu da 😊😁

      Sil
  3. Hayallerini yıldız yap bir gün o hayallerine Dilek tutacak insanlar olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Tutulmayan ve hep bırakılan eller ..
    Umut baki beraberinde umutsuzluğun sızısı da var..

    YanıtlaSil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: