Procyon

Hepinize kocamaaan gülücükler selamlar hürmetler olsun. Şöyle yaşlıca bir şiiri bırakıp kaçacağım yine çok uzaklara. Bu arada şiir dinlemeyi sevenler için telefoumda daha önce indirdiğim şiirleri interenete yükledim dileyen girip indirebilir ve dinleyebilir.
https://yadi.sk/d/7J6beEkb3GmnoV

*Procyon*
Elimi tut
Kaf dağına götüreyim seni
Görülmemiş bulutları
Soluyalım birlikte
Yıldızları gezelim
Takımyıldızları
Işık yılı uzaklara gidelim
Bir gezegen yakalım
Bir meşale de biz
Bırakalım uzaya
Uzağa.
Elimi tut
Kanlarım toplansın avcumda
Üşüyeyim, titreyeyim
Öyle kapa ki avuçlarını
Karanlığım ol
Elimi tut
Yıldızlar parlayayım gözlerine
Elimi tut
Ve
Hiç bırakma…
SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

18 Yorum :

  1. Teşekkürler size de gülücükler selamlar olsun :) Çok güzel satırlar Emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize amaaan beğenmene çok sevindim :))
      Burada siz diye hitab etmeğe bir türlü ısınamadım.
      Gülücüklü kalın...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yok hayır Bana Ait değil Siz yazının başına öyle yazınca bende size selam vermek istedim Ondan :)

      Sil
    2. :) bana soruyorsanız, evet. Bana ait.
      Sanırım karışmış biraz :) :)

      Sil
    3. Evet biraz karışmış 😁bir daha Bilgisayara oturken bizim Muhittin beyi kafese koyacağım bana benim kafamı karıştırmayı seviyor benim Deli oğlan kendisi bir muhabbet kuşu da 😊😁

      Sil
    4. Ah o Muhittin Bey :) Karıştırmış buraları :) Ama çok sevimli şimdi kızamayız da ona...

      Sil
    5. Karışmış ama olsun :)) Muhittin beye selamlar :))

      Sil
  3. Hayallerini yıldız yap bir gün o hayallerine Dilek tutacak insanlar olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok harika bi söz ki buu.
      Gülücüklü kaal :))

      Sil
  4. Tutulmayan ve hep bırakılan eller ..
    Umut baki beraberinde umutsuzluğun sızısı da var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeter ki o umutsuzluk göveren bi çınar olmasın yürekte...
      Gülücüklü kal...

      Sil
  5. 'Öyle kapa ki avuçlarını
    Karanlığım ol'

    Burayı çok sevdim kaçak dost :)
    Gezegenlerde mi dolaşıyorsun bu ara?

    Dinleme kısmı şimdilik zor ama ilk fırsatta diyeyim.
    Sen de güpgülücüklü kal ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice gezegen gezdim burası gibi kokanı göremedim dağınık anne:))
      Kaçaklık sürem bitti sanırım.
      Gülücüklü kal...

      Sil
  6. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeey nerelerdesin? Sınav bitti haydi bloga geri dön artık gülücüklü yazılarını bekliyor olacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeeeeeey burdayımmmmm sınav bitti ve sanırım sağ salim döndüm buraya. İnşallah hep birlikte gülücük gülücük yazarız. :))

      Sil
  7. Güzel yazı olmuş ama sitenizin tasarımını degiştirirseniz bence daha çok kişiye hitap edebilirsiniz.

    Buradan daha iyi bir blogger teması indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İşin aslı, yakın zamanda değiştirmek niyetindeydim. Yorulmamış olurum artık. Bakalım istediğim gibi sade güzel bir tema varsa kullanırım.
      Gülücüklü kal...

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: