"Kendin Olmak, Mutlu Olmak ve dahası..."

Birkaç gündür yazmadığımı fark ettim. Kendime "Blog beni özlemiştir." dedim. Aslında yazmayı özleyen bendim, farkındayım ama insan kendini özlettirmek istiyor bazen. Çok sevdiği özlediği şeylerden de özlem bekliyor. Bu yüzden yazılarımla ben özleşip duruyoruz zaman zaman.


Bu aralar bir hayli mutlu görüyorum kendimi. Hatta bugün yine deli deli kendi kendime konuşurken şöyle dedim: Tebessümümle ağlatmalıyım tüm somurtmuş yüzleri. Evet, mutluyum çünkü artık kendim olabiliyorum her yerde. Uykulu Göz'ün yakınlarındayken bir çocuğun duvarı boyadığı kalemleri annesinden sakladığı gibi saklıyordum kişiliğimi. Görünmesin gizli kalsın, giz kalsın istiyordum.
O meşhur, kekliği taklit edeyim derken yürüyüşünü unutan karga olmaktan çekindim açıkçası. Ya kendim olmayı unutursam dedim. Artık doya doya yaşayabiliyorum değneklerin kovaladığı haylaz benliğimi. Kim ne derse, ne düşünürse düşünsün diyebiliyorum. Şimdilerde herkese her şeye karşı daha kendim olabiliyorum.
Belki de kendimi yazılarıma özletmeyi bu yüzden istemişimdir. "Şimdi görsün anlasınlar bakalım nasıl ben olunurmuş." diyebilmek için belki de.
Tam bunları düşünürken bir dosttan işittiklerim geldi aklıma. "Beni kötü bileceklerse ben başka biri gibi davranayım." demişti. Oysa en büyük korkaklık olmaz mıydı bu. Ve başarısızlığı kabul etmiş adama benzemez miydi insan o zaman. Hem ne gerek vardı ki herkes tarafından sevilmeye. Varsın bazısı sevmesindi düşlerini, mühim değil. Aslolan kendin gibi yaşamak değil midir bu hayatta. Bir avuç insanla da yapılabilir bu eylem. Hatta bir kişi bile olabilir kimi için. Çocuk masumiyetinde yaşamalı insan. Arkadaşı oyuncağını alsa da arkadaşı kalabilmeli mesela. Ve bir çocuğun mes'udâne gülüşleri gibi gülebilmeli. Vücuduna batmış tüm dikenlere rağmen ağlamaktan utanıp sıkılmamalı. Doyasıya kendi olabilmeli insanoğlu.
Son olarak bir kaç tebessümle veda ediyorum bu yazıma. Birkaç başına buyruk kahkaha ve kalbimdeki o uykusu kaçmış kocaman sevdanın sıcaklığıyla selamlıyorum yazmak işini, sizi, uykuyu ve Uykulu Göz'ü. Kalın sağlıcakla. En kalınıyla hem de :) :) :)




SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

7 Yorum :

  1. Uykulu Göz'e dair daha çok bilgi edinebileceğimiz bir yazı var mı buralarda acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bir baktım da yazıların hepsinin kıyısından köşesinden çekiştirmiş. Hep kendinden bir şeyler katmış kalemime. Ama sanırım en çok ondan bahseden yazı bu olsa gerek: "En Güzel(i) Gelincik"

      Sil
  2. Sayfana izleyiciler gadget'i eklersen, seni takip etmek bizler için daha kolay olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj alındı :) Arigato Gozaimasu :) :)

      Sil
    2. Valla bende onu arıyodum Mustafa, Kalem Kuklası haklı:)

      Sil
    3. Bende japonca biliyormuşcasına "Doo itashimashite" diyorum sana. Bir şey değil demekmiş :)

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: