Bir "Şükür" Dilekçesi

Kim taktı bu yüzü sana. Kimdi var eden ruhunun boyasını. En büyük mucizeleri yanımızda diye görmeyiz çoğu zaman. Yanımdaki en büyük mucizesin sen. Bu yaratış için tüm yaratılmışların sayısınca şükürler takıyorum duadan uçurtmama. Öyle ki tutmak için bir ip dahi takmadım. Hepsi yükselebildiğince yükselmeli. Seni karşıma çıkaran kaderim için mi, bunları düşünmeyi verdiği için mi şükretmeliyim yaradana, bilmiyorum. Ben kısaca her şeyden şükretmeliyim senden başlayarak. Sevmeyi veren Vedud'dan daha ne ister ki insan. Sevmek ki kainatın hamuru, sevmek ki çöllerin yağmuru, sevmek ki karanlığın yıldızları.

Sevdiğim 
Önce kemir bu tel örgüleri gövdemden 
Geç derimin altındaki tehlikeleri 
Yürek kızgın bir kuma devrilmeden 
Yokla beni 

_Zarifoğlu_
Sana da sonsuz teşekkürler Uykulu Göz. İstemeden de olsa kendini bana sevdirdiğin için... Sevmeyi öğrenmeme vesile olduğun için. Düşünsene O'nun sevgisine bir basamak oldu seni sevmek. Sonra sen ve ben çıktık aradan, geriye esas olan Aşk-ı Hakiki kaldı. Belki bilmeden bana yaptığın bu iyilik, bir dönüm noktasıydı hayatımın. Ben seninle "Rabbim, razı olmadığın şeyde zerre tamahım yoktur." Diyebilmeyi öğrendim. Hayırlısıyla olsunu bırakıp en hayırlısı olsun demeyi... Yıllar sonra adını andığımda "şükür ki sevdim" diyebilmeliyim. Şükür ki... Keşke şu olmasaydı diyeceğim bir şey olmamalı. Sırf bu iyiliğin bile binlerce dua istiyor ruhumdan. Şimdi sözlerimi, dualarımı kalemimin sürur dolu gözyaşlarıyla bırakıyorum bulutlara.
Ey Hikmetlilerin En Hikmetlisi! Kalbine İman-ı Kamili nakşet. Cehennemi ruhuna haram kıl. Ve onu Saliha kulların arasına al. Günahlardan berî olmayı, hayırlı ve muvaffakiyetli bir dünya hayatı ve Cennet-ül Firdevs'te bir ahiret nasip et. 
SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

8 Yorum :

  1. Allah ki küçümsediğimiz bir sineği örnek verir bize. Sinek bile diğer her canlı gibi bir Yaratılış mucizesidir. Bakmayı bilsek heryanımız mucize dolu ya .

    Allah sevginizi daim etsin. Cok güzel yazmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Düşünebilmek bile mesela...
      Duanız için binlerce teşekkürler!!! ve dahi yorumunuz için.
      Gülücüklü Kalın...

      Sil
  2. Amin.. Düşündüm de bi şükretmemiz gereken o kadar şey var ki... Şuan bunu okumama imkan olan cep telefonum, bu yorumu yazmama vesile olan parmaklarım hatta aldığım nefes bile şükretmek için bir şey. Umarım bu nimetler karşılığını verebiliyoruzdur :c

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duama amin dedin ya. İşte bu da büyük bir şükür gerektiriyor sanki. Bir de sana teşekkür :)
      En önemli mesele de bu işte. Bize verilenlerin karşılığını verebilmek. İnşallah hepimiz geçeriz bu en büyük imtihanı.
      Gülücüklü kal...

      Sil
  3. Çok güzel yazmışsınız. Dualarınız inşallah kabul olur. Hakkınızda en hayırlısı olsun. Hoşçakalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşça gelmişsin. Dualarıma katıldığın için içimi mutluluk doldurmuşsun. Hepimizin hakkında en hayırlısı olsun.
      Gülücüklü kal...

      Sil
  4. Yazıyı okuyunca yorum yazacaktım fakat sonra bloğuma yazmak geldi içimden.

    Bu yazıya hediye olsun.

    Buyrun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de güzel yazmışsın öyle yaa :)
      Kalemine sağlık.
      Gülücüklü kal

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: