Ne Dinledim (Yeni Yazı Dizisi) (Mimlidir)


Selamlaaar! Normalde Kestane Fiyonk'a bir söz vermiştim bir playlist yapacağıma dair. Ama bilgisayarımda "Müzik" klasörüne girince bin kadar müzik olduğunu gördüm. Ben de haliyle fikir değiştirdim. Sonra aklıma Menfi'nin Günlükleri diye bloğunu yeni tanıdığım Ebru Taş'ın bir yazı dizisi geldi. Her ay dinlediği müzikleri yazıyormuş. Ben de onun gibi yapmaya karar verdim. Tabii bu bazen aylık bazen haftalık olacak. Araya şarkı müzik yorumları da serpiştireceğim. İki hafta sonra, yani sınavdan sonra, da etiket menüsünü düzenlerim. Böylece playlist hazırlamış olurum. Ha bir de ben son zamanlarda müzikten ziyade şiir dinliyorum. Bu yüzden bu listelerde şiir görürseniz şaşmayın.
O zaman ilk listemi yazayım.... Sevgiler ve de Gülücükler....

1. Grup Abdal - Altın Yüzüğüm Kırıldı
2. Grup Abdal - Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman
Bu türkü annemin zamanından kalma bir Gölbaşı/Adıyaman türküsüdür. Ve gerçekten en sevdiğim parçalardan biri bu. Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman türküsünü de çok güzel seslendiriyorlar.Açıkçası her hafta dinlerim. Ama bu hafta bunu daha fazla dinledim
3. Ashes Remain - Right Here
4. Starset - Demons
Bu parça en sevdiğim parçalardan biri oldu bayadır. Çok sevdiğim bir insanın sevdiğini görünce merak ettim ve bağımlısı oldum diyebilirim. Starset'in Demons parçasını da youtube de Right Here dinlerken önerildi. Bu da yerini aldı en beğendiklerim arasında.
5. Behçet Aysan - Bir Eflatun Ölüm (Yorum: Eser Gökay) (Şiir)
Bu şiir gerçekten uzun bir süredir telefonda en çok dinlediğim şey. Zaten bir yazımda da dayanamamış paylaşmıştım. Hani bazen insan bir şey dinler ve der ya "İşte bu benden bahsediyor.". Bu şiir de tam böyle dedirtti bana.
6. Murat Özdemir - Sözün Bittiği Yer (Fon)
7. Shye Ben Tzur - Sovev
Bu parçalar da başka bir blogger olan Nursalkımı'ndan. Bloğuna girdiğimde bu ikisi art arda çalıyordu. Hele o fon müzik var ya 16.01.16 da indirmişim. O zamandan beri hep dinliyorum. Hatta buradaki bir iki yazımı yazmama sebep oldu :) Sovev denen parça da hem dinlendiriyor hem de sözleri çok güzel.
8. Kim Hyun Joong - One More Time
Evet evet, farkındayım bu koreli :) Burdan tüm Koreci abla, kardeş ve akranlarıma selamlar :) Kore işi film izlediğim olmuştu ama ilk defa bir dizi izledim. O da en çok beğenilen olsun dedim. E haliyle Playfull Kiss. Romantik bir adam falan değilim aslında, sadece farklı kültürlerden dem vurmayı seviyorum. Diziyi çok beğendiğim de bir gerçek. Hatta yaşadım desem yeridir. Neyse işte adam güzel söylemiş. Bu ara yine dinlemeye başladım ben de :)

Şimdilik liste bu kadar. Önümüzdeki Listeler daha fazla olacaktır, yani sanırım :D
Bir de bundan sonra paylaştığım fotolardan benim olmayanları belirteceğim. Benim fotoları istediğiniz gibi kullanabilirsiniz
Gülücüklü Kalın...


SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

10 Yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Esas ben teşekkür ederim. Fikir senden geldi sonuçta :D
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  2. merhaba yan tarafa kendi yayınlarını nasıl eklediniz gadget ile ise kodu paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerleşim bölümünden Gadget ekle butonuna basarsan orada Popüler Yayınlar gadgeti görünür. Gerekli ayarları yapıp aktifleştirebilirsin.
      Soru veya sorun olursa yardımcı olurum. mtalhayal@gmail.com
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  3. Fon müziğini bende çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yorum yazdın bayadır Blog aleminin yeni annesinin bloguna bakayıp diyorum. Ama gel gör ki fırsat yok. Ama şimdi bakabilirim. :)
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  4. Merhabalar blogunuzu takipteyim, banada beklerim:)
    Güzel yazılarda görüşmek üzere..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ben de hoş geleyim madem. Güzel olmayan yazılarda da görüşelim :)
      Gülücüklü Kal... :D

      Sil
  5. Kore dizilerinden Secret Garden, Hunter City ve bir tane tarihi yapım vardı adı aklıma gelmiyor ama hunter city de ki çocuğun komutan rolünü oynadığı bir diziyi şiddetle tavsiye ederim. aslında ben kore yapımlarını seviyorum, şirinler, entrika yalan dolan çok dönmüyor ve saygılılar. Özellikle ahlaki olarak temizler. Hala aile ve büyüklerine saygı kavramı derin şekilde işleniyor. Gerçi son zaman yapımlarını çok izleyemedim ama 2013 öncesi öyleydi en azından. Bu arada bahsi geçen parçaları çok severim. Özellikle sovev derinden etkiler beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o ikisini izleyeceğim. O üçüncünün ismini hatırlasan keşke. Hatırlamıyorsan da sıkıntı yok sınavdan sonra araştırır bulurum ben. Önerilerin için bissürü bissürü teşekkürler.
      Gülücüklü kal...
      Bu arada kendi kendime şöyle düşünüyordum: "Bu Nursalkımı neden bu kadar yoğun acaba. Sanırım yoruma yanıt da yapmayacak. " ama yanılmışım

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: